Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Äntligen hemma

Åh, den här fåtöljen jag sitter i varje dag framför TVn har aldrig varit så skön som idag. Jag kom just hem från Liseberg med min familj. Jag åkte ingenting, vilket nog var ett smart drag från min sida. Dock fick jag en god bakisfrukost/lunch i form av kräftor. Åh. Sedan såg vi en del av HBTQ-konserten på stora scenen och efter det spenderade jag ganska mycket pengar då jag försökte vinna plopp i plopphjulet. Det slutade med att jag gick och köpte en plopp i kiosken istället. Haha.

Nu är jag hemma och tänkte däcka i den här fåtöljen nu. Här är ett par bilder från festligheterna igår.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-