Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

You stick in my head like glue

Är på jobbet hela dagarna så hinner inte blogga. Men här på jobbet är det fullt upp för det mesta så tiden går ganska fort. Hämtade ut min bil på lunchen så nu är den min igen, hel och (inte så) ren. Jag och Frida köpte med oss sushi till lunch och nu har jag två timmar kvar innan jag får åka hem. Hittade denna på montörernas vägg. Finns en del intressanta bilder och grejer där.

 


Postat av: Frida

Tycker ändå att han som målat målar fina rosetter.

2012-07-18 @ 19:17:18
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-