Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tjänar pengar

Nu börjar jobblivet för mig och det kommer hålla på i tre veckor. Nio till arton, måndag till fredag. Kommer nog att lära mig att dricka te eller kaffe under de här veckorna för om jag dricker 5 koppar choklad om dagen så kommer jag att rulla ut härifrån om tre veckor. Jag och Erik, som har haft semester, kom in idag och så hade de bytt hela kassasystemet utan att berätta hur man gjorde så kunderna fick betala med kontanter i två timmar tills vi fixade det tillslut. Bra start liksom. Nu har jag snart lunch i alla fall, min Billys pizza väntar på mig, jag ser att den vill ha mig (eller kanske tvärt om).


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-