Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Svensk sommar

Okej, så jag hade precis bestämt mig för att röra på mitt fläsk upp ur fåtöljen och ut i det fina vädret. Jag kände att jag inte behövde sitta och kolla på ett maraton med Ensam mamma söker, då jag inte ens tycker programmet är så väldans intressant. Så när jag har bytt om och tänker gå ut på altanen för att göra ett försök att få lite sol så börjar det regna. Jaha? Vill universum att jag ska sitta kvar i min fåtölj hela dagen eller? Nä. Nu sitter jag på trappan under taket och äter mina hallon och dricker juice istället. Så har jag i alla fall gått utanför dörren idag.

 


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-