Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Smidiga Emma slår till igen!

Okej. Så jag glömde mina solglasögon hemma (till att börja med) så efter jobbet åkte jag förbi Maxi och köpte ett par nya. För att solen dödar mig, har ju inte sett den på veckor. Sedan skulle jag ta pendeln till Mölndal för att träffa en från skolan som jag skulle köpa ett kameraobjektiv av. Men vi träffades egentligen för att köpa en steppring till objektivet så att det skulle passa min kamera. Så vi gick till kameraaffären för att få reda på att den redan hade stängt så vi träffades i princip i onödan. Så jag tog Öresundståget tillbaka till Kungsbacka för att sedan komma på att min bil står i Hede. Så nu sitter jag och väntar på pendeln som jag egentligen kunde tagit direkt till Hede för att åka till Hede. Kul liv. Nu ska jag i alla fall till Thilda och det kan inte gå fel *knack knack knack*. Vi höres senare!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-