Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Säg det till alla, jag är på väg (snart)

Hallo. Idag har jag ingen dator så jag bloggar bara lite snabbt från mobilen nu. Jag har spenderat min dag med Grace (min amerikanska mamma), Wanda (en annan från Texas, vet inte om ni minns henne), Marisa (en annan utbytesstudent) och hennes familj + pojkvän. Vi har varit i Köln där vi bland annat besökte Tysklands största kyrka och lite annat. Sedan åt vi god middag i Bonn. Nu sitter jag på Graces och Wandas hotellrum och väntar på att jag ska åka hem. Åker nämligen inatt, det kommer att ta cirka 16 timmar (fml) så jag är hemma vid fyra på eftermiddagen imorgon ungefär. Ska försöka sova lite på tåget, speciellt det som går från Köln till Köpenhamn på 12 timmar. Men jaja! Här är en bild på en öl som jag drack idag. Tänkte att man måste väl dricka en öl om man är i Tyskland. Dock var den äcklig, men gratis för mig så whatever.

 


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-