Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Oh My Gadd

Många säger att så fort du har skaffat din första tatuering så kan man inte sluta. Har faktiskt funderat länge på att skaffa en till, men har varken haft pengar eller någon klockren idé så då tänker jag att jag väntar tills jag är säker. Idag har jag dock inte haft något att göra så jag har tittat runt lite på inspiration. Redan när jag skulle göra min första så tänkte jag att jag någon gång skulle göra fåglar. För att de är så fina och för att det symboliserar frihet. Men jag har också funderat på en textrad på insidan av överarmen, helst på svenska. Vet dock inte vad det skulle vara för text så det får man kanske komma på först. Jag tycker att drömfångare är sjukt fina och har också börjat gå in på det spåret nu.
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-