Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Mini-lista

Saker som jag har gjort som har varit bra idag: Köpt massor av mat till mig själv på ICA (eftersom att mamma har skaffat ett ICA-kort till mig så att jag ska slippa betala mat nu när de är på semester)

 

Saker som jag har gjort som har varit mindre bra idag: Ätit på McDonalds ändå. Precis efter att jag handlade. 

 



Postat av: Frida (på din mammas dator hihihihi)

Man ser verkligen den nyttiga maten sticka upp ur påsarna. Fryst mat och chips (;

Svar: Haha! BAR SÅ ATT ALLA VET, jag köpte faktiskt lite nyttiga icke-frysta saker också!
Emma

2012-07-12 @ 08:15:56
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Matilda

haha tänkte precis säga det samma...

2012-07-13 @ 10:02:46
URL: http://tildaanvildan.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-