Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Lördag

Det var riktigt skönt att sova ut imorse. Hade glömt hur skönt det var med helg, eftersom att det jämt är helg på sommaren. Men men, jag har två veckor kvar på jobbet nu. Katterna kom hem igår och familjen kommer hem i veckan. Det har varit sjukt skönt att bo ensam faktiskt, trodde att det skulle få mig att inte vilja flytta hemmifrån att vara ensam nu i två veckor hemma, men det blev tvärt om. Så himla skönt att bo själv. (Speciellt med mammas ICA-kort i handen så att jag kan köpa så mycket juice jag vill).
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-