Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Karma

Tog en kvällsfika med mina favoriter ikväll. Vi åt och åt och åt. Jag, Olivia och Dagge kom dit först och bara vi åt tre bitar kladdkaka, tre cookies, två kokosbollar (pärlsockerbollar) och två nachotallrikar. That's how we roll. Och det var det vi gjorde efteråt, rullade. Johanna kom dit efter jobbet och åt lite hon med och sedan satt vi bara och pratade och mös, både där inne och sedan ute, men sedan åkte vi hem, jag körde hem Olivia (och Krille) och sedan kom jag också hem. Nu har jag packat någorlunda klart och imorgon sticker jag iväg till Tyskland som sagt. Hare!
 

Postat av: Johanna

ååååh! hare mys min fina fina fina Emma!

2012-07-03 @ 00:30:21
URL: http://johannameh.blogg.se
Postat av: Frida

Krilleeeeeeee

2012-07-03 @ 19:50:45
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-