Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Dagens intressanta inlägg

Hemma från jobbet, har ätit och sitter nu framför TVn. Lite standard ändå. Idag har det varit helt okej att vara på jobbet dock, det har ju bara regnat ändå. Då är det bättre att tjäna pengar än att sitta hemma och slöa. Inte för att jag skulle göra något annat om jag var ledig när det var sol ute (hehe). Det bor en spndel på min bil. Den är liten och grön. Tyckte den var lite läskig så jag ska dricka juice nu. Inte för att jag inte skulle druckit juice om jag inte skulle sett spindeln. Hehe. 
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-