Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Thursday I don't care about you

Sitter på en tråkig rast som jag alltid har på torsdagar. Har två stycken långa raster på torsdagar, en på 40 minuter och en på en timma. Känns så onödigt. Men men, vad ska man göra?

Efter skolan tänkte jag gå (läs: köra bil) till frisören och beställa en tid eftersom att mitt hår verkligen behöver klippas. Jag vågar knappt berätta för frisören när jag klippte mig sist nu (det brukar vara ett tecken på att jag behöver klippa mig). Om 20 minuter börjar min svenskalektion, hoppar inte direkt av glädje. Men men, vad ska man göra?

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-