Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Thaimat Oh Ha Ha

Idag slutade jag strax innan lunch, och jag och Frida tog vägen förbi Fjärås Centrum hem efter bussen, köpte thaimat och begav oss hemmåt. Så åt jag min mat medans min katt satt och tyckte synd om sig själv för att hon inte fick något att äta. Japp. Nu har jag betalt fakturor, och sitter och redigerar lite bilder på fåglar som jag tog nyss.


Postat av: Frida

Rubriken♥

Men jag gav Leia lite ris i alla fall. Så snäll är jag(:

2012-01-25 @ 14:47:37
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-