Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Släng ner nyckeln min fina, och få mig av den här jävla gatan

Igår var jag ju som sagt och hälsade på Matilda i hennes nya lägenhet. Det var jättemysigt och fick mig att vilja flytta lite jag med. Jag fick en besökskaka ur den kända "besöks-kakburken" och efteråt åkte jag och Johanna till Kungsmässan en stund, vi hittade ingenting och gick bara därifrån med chips, dipp och en chailatte. Men det går ju också bra!

Efter att vi hade kommit hem, åkt tillbaka till Kungsmässan igen (för att köpa saker till middagen), och kommit hem igen så kollade vi på film och TV tills vi var så trötta att vi bara mumlade. Idag kollade vi på Keeping up with the Kardashians (som vi jämt gör när vi vaknar upp på söndagar) i några timmar innan jag åkte hem. Och här sitter jag nu. Hejhej!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-