Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Remember when you use to call me every night?

Jag kunde verkligen inte somna inatt. Klockan blev halv tre sista gången jag kollade på den, och då hade jag ändå försökt sova i några timmar. Det sög. För mitt alarm gick klockan sju och jag har jobbat hela dagen.

Just nu är jag så trött så att jag är sur. Så jävla sur. Vill inte prata med någon egentligen. Är jättedryg mot alla som försöker få mig att må bra och sedan får jag dåligt samvete för att jag är dryg och då blir jag sur på mig själv och det leder till att jag blir mer sur och mer dryg. Ingen bra cirkel.

God natt eller nått.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-