Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Plötsligt händer det

Det är inte ofta, men ibland får Emma för sig att baka. Idag blev det kladdkakemuffins. Jag hittade dock inte receptet jag brukar använda utan jag tog ett annat recept från Tovas Bakblogg, receptet hittar ni här.



De ser inte jättefina ut men de var i alla fall goda, och det är väl det viktigaste?

Men håll med om att de ser godare ut innan de åkte in i ugnen än efteråt?

Postat av: Frida

Gud vad gott!

2012-01-25 @ 19:27:34
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Anders (Lärarn)

Jag rekommenderar starkt att du tar med en sådan till mig imorn. Bara till mig. Inte till någon klasskamrat eller så. Bara mig då alltså.

2012-01-26 @ 14:51:30
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-