Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Mitt senaste dygn

Igår vid den här tiden hade jag varit inne på Elboden i Göteborg och hittat en lampa jag gillade, så jag beställde den eftersom att jag verkligen behöver en ny lampa i mitt rum. Jag åkte hem med Marcus hela vägen till Fjärås då jag upptäckte att jag behövde hämta ut ett par biobiljetter SAMMA DAG i Göteborg. Så några svordomar senare så satt jag i bilen påväg till Göteborg igen.

Ett par timmar senare, när jag hade hämtat Olivia i Majorna och vi hade kört tillbaka till Kungsbacka så åt vi middag, jag, Olivia och Johanna, på Karma och mös. Det behövde jag!

Sedan spenderade vi natten i Johannas källare där vi såg på film och somnade.
Nu är jag hemma och tänkte kanske ta och äta lite lunch snart.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-