Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Life's under no obligation to give us what we expect.

Hej hej! Igår blev det mys med älsklingen hemma hos honom med tacos, spel och film. Imorse vaknade vi vid 9, tog pendeln in till Göteborg där Marcus skulle jobba och jag skulle hämta lampan jag beställt. Lampan hade dock inte kommit men jag tog en runda på stan istället och shoppade lite till mig själv och till min kära bror som fyller år imorgon.
Sedan gick jag tillbaka till Marcus jobb och hängde där tills han slutade och vi åkte hem. Han körde mig hem och väl hemma så har jag inte gjort så mycket, men tiden lyckades gå ganska fort ändå!



Sol i staden och nyköpt chailatte.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-