Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Klockan är bara strax efter tio och jag har redan...

...varit nära på att döda hundratals fåglar (som satt på vägen och vägrade flytta på sig när Marcus körde mig hem)

...tappat min mobil i min frukost (då kunde man ju hoppas på att det var mackor, men nej, det var yoghurt)

...satt mig på min katt, som låg så osynligt i min säng

Men jaja, vad ska man förvänta sig? Mobilen lever än så länge i alla fall och katten med.

Postat av: bella

oj det var inte lite galna saker det :p

2012-01-07 @ 13:04:29
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-