Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Ju mer dom spottar på mig desto snabbare kommer jag blomma

Imorse körde jag och Marcus hans systrar till skolan vid tio i åtta. Sjävla började vi halv nio så vi körde runt i Kungsbacka fram och tillbaka ett tag innan vi tillslut åkte till skolan. Nu sitter jag här på den första av två tretimmarslektioner idag och vi har vikarie. Lärarna behövde ju tydligen inte komma till skolan idag utan bara vi och vikarierna. (Läraren är i Stockholm, säkert av viktiga anledningar, men ändå, jag är så trött på att ha vikarier).

Igår var jag med Marcus hela dagen och vi gjorde inte så mycket men det var bara skönt. Marcus skulle köra sina systrar även då  vid åtta, fast då låg jag kvar och sov. När han kom hem igen hade han köpt godis och chips och var inte alls trött. Då var klockan 20 över åtta. Jag var förvånansvärt inte heller trött så vi såg på två filmer. Mitt i den andra filmen blev vi trötta igen och somnade, haha. Vi vaknade igen vid 12-tiden och åt lite frukost, spelade spel och såg på nårga till filmer. Vid fem beställde vi pizza och åkte och hämtade den. De som jobbar på Valentin vet vilka vi är nu, deras favorit stamkunder hehehe. Vi såg på The Change Up och Bridesmaids, spelade lite tower defence och sedan somnade vi vid midnatt någon gång.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-