Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter en rolig kväll med Frida. Vi satt på Siam i några timmar, sedan åkte vi till Maxi och köpte lite godis, dricka och vindruvor. Efter det åkte vi in till Göteborg där vi skulle se på filmen. Vi parkerade precis brevid Bergakungen och Frida stannade vid bilen medans jag skulle köpa en biljett. 24 kronor i timmen tar de jävlarna så jag stoppade i alla mynt jag hade (vilket var typ 60 kronor) och det skulle räcka i två timmar efter att filmen hade startat så jag nöjde mig med det och tog biljetten.
När jag kom fram till Frida berättade jag detta och hon sa "Filmen är två och en halv timma". STOR SUCK. Men vi struntade i det först och tänkte att ingen skulle kolla bilen ändå, fast sedan, när det var tre minuter tills filmen skulle börja så blev vi lite för paranoida och gick och köpte en ny biljett som skulle räcka en timma till. Hejdå pengar!!

The girl with the dragon tatoo var bra tycker jag, nästan identisk till den svenska versionen förutom lite saker som de hade dragit bort och lagt till såklart. Jag tyckte i alla fall att den var sevärd! Tycker det är mysigt med amerikanska filmer där de pratar lite svenska.


Postat av: Frida

Mamma sa att katten fanns med i boken i alla fall. Så de har väl lagt till det då

2012-01-15 @ 18:24:19
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-