Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis Mathias på 16-årsdagen!



Nu blir min bror 16 år
Första födelsedagen iår
I alla fall i familjen
Och det kommer fler sen
Det här är i alla fall din sextonde födelsedag
Och den har du kanske väntat på ett tag
Nu kan du helt plötsligt övningsköra
Vilket känns väldigt konstigt att höra
För även om jag är mycket mindre än dig
Så kommer du alltid att vara liten för mig
Idag ska vi äta god mat och tårta
I veckan fick Sara frysa sin vårta
Jag hörde att det gick fort
Fortare än fortens portvakts lort
Och då är det verkligen på riktigt
Men det är ju viktigt
För idag fyller min bror 16 år och det kommer han bara göra en gång
Så nu firar vi med sång
Klockan halv 10 imorgon väcker de mig
Så att vi kan sjunga för dig
Så håll utkik efter ett litet rosa paket
Det är från mig, bara så att du vet
Så vi ses om några timmar på andra sidan våra dörrar
Då står vi där, familjen Grann, och hörrar (hurrar)
Hoppas din dag blir jättefin
Och att jag snart kan tanka för jag behöver bensin..
Det kommer du ju aldrig behöva för du ska ju alltid bo hemma
Puss och Kram från din syster Emma!



Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-