Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Don't stop til you get enough

Jag hämtade två paket på posten igår och jag hade ju faktiskt lovat att visa er sakerna när de kom, så här är det som kom igår:

En förstorad bild som jag satte i min tomma ram på hyllan över mitt skrivbord. Det är en bild på Dallas som jag tog i Juni förra året. Bilden beställde jag från smartphoto.se.



Sedan anläde också min nya favoritmugg. En objektivmugg från roligaprylar.se. Dricker oboy ur den just nu!


Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Önskar dig en härlig torsdag :)

2012-01-26 @ 11:48:05
URL: http://mooollys.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-