Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Det nya hörnet

Jag gjorde inte om hela mitt rum, utan bara halva (eller nåt). Det hörnet av mitt rum som aldrig någonsin blev använt är nu det hörnet jag kommer använda mest.

Så här såg det ut igårkväll:


Och såhär ser det ut just nu:


På den tomma väggen tänker jag sätta en tavla så småning om, måste dock bestämma en bild först. Och den större tavlan som står på hyllar har inte heller någon bild i sig för tillfället, men jag klippte in en så att det skulle se finare ut haha.

Och katten hittade sin nya favoritplats, vi får väl slåss om den..

(Och som ni ser på klockan så tog det inte lång tid från att jag hade lämnat stolen tills att han hoppade upp i den)

Postat av: Frida

Jag vill också kunna skriva ut bilder på bra papper hemma! Då kan man pryda väggarna med fina bilder och vara lite egoistisk. (:

2012-01-23 @ 19:09:58
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-