Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Det är värt att leva fattigt ett tag om man får vara kung för en dag.

Ja, eftersom att lönen rullar in på onsdag så passar jag på att beställa lite saker som jag har velat ha ett tag. (Och nej mamma, jag shoppar inte upp hela min lön). Som tjej så mår jag lite bättre varje gång jag får nya grejer så jag har terapishoppat lite igårkväll och nu ikväll. Visar er grejerna när jag får dem!

Postat av: Dagge

Vad har du köpt? Kläder eller något annat spännandE?(:

2012-01-23 @ 23:58:45
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det är dina pengar gumman! Låter som om jag är en riktigt jobbig mamma...:)

2012-01-24 @ 07:52:25
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-