Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Dagens i-landsproblem

När man inte kan sätta på sig sina nya strumpbyxor eftersom att larmet sitter kvar på.



Det roliga är att jag inte vet vart jag köpte dem och jag har inte kvar kvittot. Det enda sättet att få av larmet är med en magnet-grej i affären. Ska jag gå in i en random klädaffär och fråga ifall de kan ta bort larmet?

"Jag köpte de här, men jag har inte kvar kvittot och larmet är kvar, kan du ta av larmet åt mig?"

Hmmm? Inte alls misstänksamt.

Postat av: Nathalie

pröva med en magnet eller nåt, det är väl det dom gör i affären?

2012-01-12 @ 09:09:45
URL: http://mysecretsthoughts.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-