Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

So come out of your cave walking on your hands

Måndagar är den absolut segaste dagen på hela veckan. Jag tänkte att det var lättare för er att förstå om ni såg mitt schema. Så, som ni ser så har jag en lektion på morgonen på måndagar och sedan har jag en lång rast. Idag åkte jag till skolan och fick sedan veta att jag inte ens hade behövt komma på den där första lektionen (därav den blågrå färgen som betyder giltlig frånvaro) Det var lagom segt.



Menmen! Jag och Frida kollade fotostudion runt halv 12 eftersom att vi ska fotografera ett par elever från Drottning Blanka som vill få sitt projektarbete fotat imorgon. Det ska bli lite kul.

Nu ska jag egentligen plugga men jag vill verkligen inte så jag sitter och äter sushi och betalar räkningar istället. Det är ju i för sig också viktigt. Att betala räkningar alltså.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-