Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Nostalgi

På tal om ingenting så har jag laddat ner snake till min telefon. Och nu kan jag inte sluta spela. Tar mig tillbaka till tiden med min nokia 3310 (också för att själva spelet ser ut som en nokia).


Postat av: Kitty

Dagens största nostalgitripp. Va sugen jag blev på det nu. Vill minnas att jag var riktigt vass på det (på min gamla 3310). Kan kanske bero på att det var det enda spelet jag hade och att jag "övade" löjligt mycket varje dag... ^^

2012-02-15 @ 08:32:03
URL: http://www.kittonia.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-