Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Alla hjärtans dag har jag spenderat med Marcus. Vi hade Shrek-maraton och åt kaviarmackor, drack varm oboy, mös och åt tacos. Och kaka och chips och godis. Och drack cola. Hehe.

Hade det himla mysigt i alla fall!



Och nu har jag lagt in massor av tidsinställda inlägg (okej, tre stycken) tills imorgon så att jag slipper blogga då. Nu vet ni (så att ni inte tror att jag har vaknat klockan 11 imorgon då jag antagligen fortfarande, förhoppningsvis, sover)

Postat av: Mamma

Vad fina ni är! Kram :>

2012-02-15 @ 07:53:12
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-