Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Det är bara jag som krånglar ibland

Hallå där ute,

Jag var med Marcus igår, vi letade ny bil, åt tacos och såg på TV. Det var mysigt i alla fall.
Jag jobbade idag, det var massor av kunder så jag stressade och stressade. Efter jobbet åkte jag till Kungsmässan och träffade mamma, Mathias och Sara, vi åt lite mat och handlade startkablar till mammas bil som inte fungerar (woho!). Sedan kom Frida, vi tog pendeln till Göteborg. På pendeln hittade vi Thilda, och i Göteborg hittade vi en McDonalds där Frida åt lite mat. Sedan gick vi på bio och såg 50/50. Jag har inte riktigt bestämt mig om den var bra eller inte, men jag tycker nog att den var värd pengarna så jo, då var den väl bra. Lite konstig bara, men rolig! En komedi om en kille som har cancer liksom? Det kan inte bli så mycket konstigare..

Efter bion tog vi oss en fika på centralstationen och sedan tog vi pendeln till Kungsbacka och min iskalla bil hem. Minus 15 grader. Usch. Nu har jag kollat på slutet av Melodifestivalen med min familj och är supertrött.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-