Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Dagens Shopping

Jag är lite nervös över att kolla hur mycket pengar jag har på kontot nu men ÅÅÅH vad bra mitt tjejhjärta mår nu när jag kollar över alla mina nya kläder. Haha, låter jättemesigt men ni vet vad jag menar! (hoppas jag)

Allt som allt fick jag ihop:
Bik Bok: 1 klänning
Monki: 1 linne och 1 stickad tröja
Zara: 1 klänning
Vila: 2 stickade tröjor
Cubus: Jeansväst och 3 linnen
Joy: 1 cardigan
Mysig liten butik i gamla stan: 1 ring
+ leggings och annat smått


Postat av: Frida

Oooj! Vill också shoppa lite, men har knappt pengar till en enda tröja ):

2012-02-19 @ 00:34:15
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-