Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

20:26

Idag känns som en hyfsat bra dag över lag. Och eftersom att man oftast inte berättar när man mår bra (det brukar ju bli tvärt om) så tänkte jag berätta det nu! Jag har gosat ner mig under mitt tjocka täcke i min fotölj med mitt nyduschade hår och mitt glas juice. Jag tittar på onödiga TV-program och spelar WordFeud och känner mig på bra humör. Sånt kan ju ändras fort så jag tänkte att jag skulle berätta det nu innan det går över. (Eller innan min bror kommer hem från träningen och sätter sig och spelar League of Legends och skriker med sina kompisar precis när jag har tänkt sova).

Postat av: Frida

"Skriker med sina kompisar", hahaha! Småbröder ♥

2012-02-02 @ 21:41:37
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Mathias

Hahaha :D det är ju inte kul att vara tyst XD

2012-02-03 @ 10:12:23
URL: http://piasgrann.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-