Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

The day of otur

Så jag vaknade imorse och så hade en del av min lagning på tanden ramlat av (har halva framtanden lagad eftersom att jag slog i den i en pool när jag var liten, det började redan då). Så nu går jag runt med en tandbit som saknas på den mest synliga tanden man har.

Jag ringde tandjouren för att jag ville fixa den men de enda tiderna de hade nu i helgen var under mina fyra arbetstimmar idag. Haha. KUL. Så nu får jag gå med söndrig tand.

Dessutom så tror jag att Erik har hängt lite för mycket med mig för han har nu (på jobbet) lyckats tvätta en bläckpenna och nu är hela tvättmaskinen blå. Hahaha. Åh. Lite får man glädjas av andras problem också. Skadeglädje är ju tydligen den enda sanna glädjen.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-