Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

På väg till Farmor

Igår efter jobbet så julhandlade jag och Johanna lite tillsammans i Göteborg. Det var... Intressant hahaha. Vi var båda två de bittraste tjejerna i världen igår så vi gick runt och klagade på allt och alla tillsammans. Men det var kul! Efter det skulle jag fota Memfis på Elektronen så jag åkte hem, åt och hämtade kameran. Sedan fotade jag och John kom dit och höll mig sällskap. Efteråt mötte vi upp Stina och Daniel och tog några öl/cider på Harrys och hade det allmänt kul och mysigt. Snälla Frida kom och hämtade mig och körde hem mig (eller ah, vi bor grannar så hon körde hem). Idag skall jag till Farmor med familjen och hälsa på, så är på väg dit nu.

Här är en bild från igårkväll.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-