Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Öppet brev till jultomten

Hej tomten, om du inte redan har köpt en julklapp till mig så skulle ev av dessa två jättefina kameror (helst den första) från Urban Outfitters passa perfekt. Tänk på att jag fyller 20 år om två månader också, om du har lust att hälsa på då så är det lugnt med mig.
 
Vet inte hur bra du är på datorer och maskiner tomten men om du klickar på bilderna så kommer du till hemsidan där du kan hitta dem.

Postat av: Frida

Hej Tomten. Jag skulle bli glad om jag fick den till höger. Jag gillar dig Tomten. Puss.

2012-12-17 @ 23:47:48
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-