Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Min dag

På tisdagar börjar jag först klockan 12 i skolan så jag får en mysig sovmorgon vilket alltid är skönt! I skolan hade vi religion och sedan projekt och företagande. Superintressant, jag vet. Sedan åkte jag och handlade lite och körde sedan hem min bror och hans snälla kompis som gav mig en kexchoklad som tack! Så himla snäll. Så fick jag sålt en bild idag med (eller jag fick hem den i brevlådan och gav den till hon som köpte den). Alltså den bra karman bara väller över mig idag. Känns bra! Så jag drar nog till gymmet ikväll också och gör av med lite energi.
 
Mysig snölykta i vår trädgård.

Postat av: Thilda

Menar du LCHF eller inte LCHF? :)

Svar: Inte LCHF :) annars blir det väl alltid någon form av nötter i tänker jag.
Emma

2012-12-04 @ 19:07:56
Postat av: Olivia

grymt! vad sålde du den för?

2012-12-06 @ 16:29:58
URL: http://heartman.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-