Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Massor av brev att hämta på posten!

Jag har massor av brev att hämta på posten nu innan jul. Dock är två av de tre paketen till mig. Hehe. Men ett utav dem är julklappar i alla fall. Jag skall strax åka till vårdcentralen med Frida och hämta ur våra malaria-tabletter inför Afrika (22 dagar kvar!) och sedan skall jag hämta ut det sista utav mina paket som jag har att hämta just nu. Hämtade ett (som hamnade på jobbet) idag efter skolan och det var mitt nya mobilskal! Vilket är bra, för jag behöver skydda min stackars telefon haha.
 

Ni kan se bättre bilder på skalet om ni klickar här.

Postat av: Frida

Åh vad fint det blev!

Svar: Tack :D
Emma

2012-12-11 @ 15:49:17
URL: http://keishas.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-