Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Idag har jag lekt med Olivia

Vi har mest pratat om allt mellan himmel och jord, letat lite julklappar och ätit mat. Vi hittade en jättemysig marknad med olika försäljare från massor av olika länder. Riktigt mysigt, kändes som att man kom ifrån Sverige en stund. Det var en himla mysig dag och kväll. Jag har väl inte så mycket mer att skriva nu, haha. Jag är alldeles trött och skall krypa upp i min fotölj med täcket på mig. Om någon timma skall jag koka pasta och äta det med ketchup.
 
Olivia vid den Brittiska delen, där de sålde massor av gott och fint.

Postat av: Olivia

sjukt jävla mysigt, denna dagen betyder så mycket för mig<3 love you

Svar: Det var jättemys <3 love you
Emma

2012-12-11 @ 23:55:38
URL: http://heartman.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-