Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Fredagsmys/dans

Nu är jag äntligen på min väg för att träffa två pinglor som flytt från Göteborg men återvänt! Nämligen Emmy och Thilda. Thilda träffade jag strax innan hon flyttade till Norge och det var dock inte så länge sedan men Emmy har ja inte sett sedan långt tillbaka nu! Sedan är det massor av annat folk som jag inte träffat sedan i början av sommaren också, och Johanna kommer, som jag inte har träffat sen igår! (Omg).

Erkänn ni tycker att det är himla intressant att läsa om vilka jag ska träffa? Haha. Nej. Så hejdå.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-