Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Födelsedagslunch

Segaste dagen i skolan är fredagar. Det fixade jag och John med att ta en födelsedagslunch på Kungsmässan över lunchen. Han fyller ju år idag! (Ledsen att det inte har blivit så mycket text på bloggen det senaste, mest bilder. Fast bilder kanske är roligare än text?)

 


Postat av: Mamma Anna

Gratulera John från mig!

2012-12-07 @ 14:02:31
Postat av: Frida

Jag vill också ha sushi! :<

2012-12-08 @ 16:03:47
URL: http://keishas.blogg.se
Postat av: Stina

Jag gillar bilder;)

2012-12-10 @ 17:22:19
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-