Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Bara jag och plogbilen är vaken. Och mina tvivel.

 
Hallå alla där ute. Här sitter jag i soffan och dricker oboy efter en ganska rolig dag. Jag och brorsan fotade förut ute i den kalla natten. Bilderna ligger på fotobloggen och ni kan kolla in dem HÄR. Annars har det inte hänt så mycket sedan jag kom hem från skolan. Mamma och pappa är iväg så jag, bror och syster åt thaimat och mös. Nu skall jag snart sova för jag skall upp och jobba imorgon. Gud vilket roligt inlägg haha.
 
Juste. Bytte header också, för den andra kändes alldeles för somrig nu haha. Jag skall ta en ny bild i Afrika tänkte jag så den här får bara stanna över jul och halva januari eller något sådant. Färgerna får jag fixa imorgon, det passar inte så bra just nu.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-