Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

10 veckor av LCHF

Idag har jag hållt på med LCHF i 10 veckor totalt. Tanken var att jag skulle hålla på i tio dagar till men imorse insåg jag att JAG HAR HÅLLT PÅ MED LCHF I 10 VECKOR, och hur duktig jag hade varit som inte gett upp! Visst har jag fuskat kanske fem-sex gånger men det var också första gången jag var på någon diet över huvud taget. Och på tio veckor, på 70 dagar, fuskade jag sex gånger/dagar högst! Tycker jag är bra i alla fall haha! Så idag avbryter jag dieten och åkte och köpte en kanelbulle för att fira både att jag får äta som jag vill men också för att jag har varit duktig!
 
I vår tänkte jag köra tio vckor till av någon diet kanske, får se om det blir samma, eller om jag ska testa på någon annan. Tips?
 
Så här är min LCHF check up efter tio veckor
Viktminskning mellan vecka fem och tio: -2,5kg
Viktminskning totalt: -7 kg
Måttförändringar mellan vecka fem och tio: Mage -1 cm / Lår -3 cm / Rumpa - 5 cm
Måttförändringar vecka tre och framåt totalt: Mage -3 cm / Lår -4 cm / Rumpa - 6 cm

Postat av: Frida

Ska du fortsätta att träna?

Svar: Ja det skall jag försöka göra! :)
Emma

2012-12-03 @ 19:12:10
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Frida

Vi får köra på någon diet tillsammans till vår tycker jag!

Svar: Ja visst :)
Emma

2012-12-03 @ 19:31:21
URL: http://keishas.blogg.se
Postat av: Olivia

jag ska sååå köra lths (low taste, high salt).. haha nej, men vill också köra lchf om det betyder att man tappar massa vikt! TVINGA MIG EMMA, TVINGA MIG

2012-12-06 @ 16:32:17
URL: http://heartman.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-