Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

En vän är en vän hur taskigt livet än gått

Jag och Johanna hittade ingen sista minuten att hoppa på, som vi hade tänkt. Allt tog slut, var för dyrt och passade inte. Så det var lite tråkigt faktiskt. Vill iväg härifrån en stund! Men men... Är fast i detta regniga land (dock var det första gången på ett par dagar som det regnade idag).

Jag träffade Frida under eftermiddagen idag och nu har jag även varit i Göteborg och träffat John en stund. Vi satt och kollade på vattnet, åt Marabou Nonstop och drack juice. Och det regnade inte någonting så tummen upp för det! Nu ska jag hem och krypa upp i min fåtölj tänkte jag.

 


Postat av: Johanna

Förslag från min mor: vi kan ta tåget till köpenhamn över dagen nån dag för att åka nånstans i alla fall.. :)
och förslag från mej: eller så tar vi bilen vartsomhelst och skiter i allt och sover i bilen om så krävs, om vi skulle ha åkt för långt. :)

2012-08-13 @ 22:17:27
URL: http://johannameh.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-