Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Ångest, Juice och Robinson

Idag efter skolan skulle jag åka och kolla mitt kameraobjektiv som har krånglat de senaste dagarna. John erbjöd sig att följa med så det gjorde han. Dock fick jag beskedet att mitt objektiv var sönder. Jag blev skitarg och nu har jag mest ångest för att jag inte vill lägga så mycket pengar på något som funkade för en vecka sedan. Åh. Så nu ska jag antagligen köpa ett nytt. Så det gör ju lite ont i plånboken faktiskt.
 
Men nu dricker jag juice och kollar på Robinson i alla fall så då känns det lite bättre.
 
Ganska glada trots beskedet.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-