Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

VM Lördag

Såg att det var väldigt många som hade besökt min blogg igår, antagligen för att titta på bilderna från VM. Satistiken hade åkt i taket typ haha. Så då fick jag lite dåligt samvete att ni inte fick se bilderna, och jag redigerade några ävenom jag egentligen inte hann. Bra va? För er i alla fall...


Postat av: Ida

Hej Emma!

Jätte fin blogg , följer den varje dag! Jätte roligt!

Jag var också där och kollade! (blev bara tvungen att säga det)

Men hur fick du designen på bloggen? Superfin, älskar den!



Kramar Ida

2012-04-17 @ 23:11:27
URL: http://ima.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-