Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Släng ner nyckeln min fina

Hallå där ute i regnet. Idag har har hittat en balklänning och köpte den, haha. Svårare än så blev det inte för min del. Den är lång och plommonfärgad, och jag vet inte hur jag ska förklara den mer än så, så ni får helt enkelt se den när det är bal. Vilket är den 30 maj, så det är en stund kvar.

Nu kommer nästa problem, att hitta skor. Jag funderar på att ha samma skor jag hade på nians bal men de är ganska höga vad jag minns (har inte använt dem sen dess). Det är ju inte superenkelt att hitta fina skor i storlek 35/36 heller. Sedan måste jag sy upp klänningen mycket också. Jag är ju inte direkt lång, haha, klänningen jag köpte såg ut som om den hade ett långt släp när jag hade på mig den. Yes.

Jaja. Det är problem vi tar senare.

 

 


Postat av: Lisa

Vart köpte du din klänning? :)

2012-04-18 @ 18:57:08
Postat av: Dagge

Värt! :D De är inte lätt att hitta skor överhuvudtaget...

2012-04-19 @ 07:13:08
URL: http://www.http://mysweetestthings.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-