Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Påskdagen

Hej hallå! Igår, efter att vi varit på Maxi, bestämde jag och Marcus att vi skulle ladda ner alla Astrid Lindgren filmer och se dem. Mysigt!

Men till vår fasa märkte vi att Mio Min Mio är dubbad! Den är egentligen på engelska! Och det är självaste Christian Bale som spelar Jum-Jum. Vi dog lite. Men bröderna Lejonhjärta var bara svensk i alla fall, och lika mysig som vanligt. Hade en fin kväll med min fina kille. Älskar honom massa massa mest!

Nu är jag hos Farfar och Marianne och ska äta god påskmat!

 


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-