Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Kul liv

Skulle köpa juice på vägen till skolan. Hade jättebråttom för att jag inte skulle missa bussen och det var lång kö. Kom fram till kassan 1 minut innan bussen skulle gå. Mitt kort funkade inte. Testade igen. Funkade inte. Sket i det, ställde tillbaka juicen, sprang till bussen som redan stängt dörrarna och startat motorn. Hann med den. Utan juice. Kaféet är inte öppet, men det spelar ingen roll för jag har inga pengar ändå.

Jag vill ha juice.


Postat av: Olivia

you know that I could JUICE somebody!!!!! mårlind <3

2012-04-04 @ 23:22:59
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-