Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Framme i vår huvudstad

Jag och mamma har varit framme ett långt tag, vi rullade in på Centralstationen vid åtta-tiden och tog oss sedan till vårt hotell, checkade in och rusade sedan ut igen för att vår bio började klockan nio mycket längre bort.

Vi såg The Lucky One, och den var bra, lite klyschig kanske, men nämn en "tjejfilm" som inte är det... Nu ska vi strax sova och imorgon ska vi upp och ära hotellfrukost. Längtar lite redan. Älskar hotellfrukost.

God natt!



Och besvikelsen som uppstår när jag tog med mig fel objektiv till kameran. SUCK. Blir så arg. Så ni får nöja er med "tråkiga" 18-55 bilder dessa dagarna. (Jag kan alltså inte zooma)

Postat av: Olivia

"tråkiga"? Du tar fortfarande kort som en Gud. Åh jag vill se the lucky one! Hur va den? Om man jämför den med någon film menar jag.. Bor ni på Globen? :)

2012-04-28 @ 18:33:48
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-