Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Ensam hemma

Här sitter jag. Ensam hemma. Det är rätt skönt ibland, att vara helt ensam hemma. Fast det är mindre roligt när det inte går något roligt på TV och man har skolarbeten man borde jobba med. Men det struntar jag i faktiskt.

Jag har tänkt att städa lite. Det är skittråkigt, men bara för att få det gjort liksom. Emmy, du är välkommen hit om du vill haha. Nej men på riktigt, ska nog ta en stor påse och bara stoppa ner massa saker. Har hur mycket skit som helst i mitt sum som bara samlar damm.

Eller så kollar jag TV-tablån en gång till bara.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-